Monday, October 20, 2008

NATURALLY...

Ungkapan “Living Naturally” begitu luas maksudnya. Di sini kami mengajak anda kembali kepada sumber hidup yang lebih tenang dan tenteram. Asas makanan perlu diubah kembali, Wujudkan suasana sekeliling dengan kehijauan tumbuhan, permandangan kehijauan tumbuh-tumbuhan sangat membantu tenteram kita. Sumber air juga memberi bantuan terhadap kita, minum banyak air yang bersih, mandi, lihat aliran air jernih di sungai-sungai.Ini semua akan mengembalikan ‘natural’ hidup anda..

Saya suka berjalan-jalan, tak kira di mana, bila terjumpa perkampungan, akan saya tinjau apakah tempat tersebut boleh saya dapatkan perigi untuk saya basahkan muka. Kadang-kadang bila berkesempatan pula saya akan tanggalkan pakaian dan terus je mandi… Wah, bukan mudah untuk mendapat kenikmatan air mutlaq semulajadi ni..

Anda akan kegilaan bila dah sekali ‘pekena’ air perigi… Tubuh badan kita ni dikurniakan ‘natural’ maka sumber hidup natural adalah hak badan kita….

No comments: